Journalism think tank names the year’s worst media blunders

Congratulations, CNN and Fox News.

Ragan Insider Premium Content
Ragan Insider Content

Poynter has named the error of the year, with the honor going to Fox News and CNN. Both outlets erroneously reported that the Supreme Court struck down the individual health care mandate via their websites, news stations, and social media channels. Oops.

Poynter’s correction of the year is a doozy, and comes from the Economist:

“Correction: An earlier version of this article claimed that journalists at Bloomberg Businessweek could be disciplined for sipping a spritzer at work. This is not true. Sorry. We must have been drunk on the job.”

For more of media’s best worst moments from this year, click here.

To read the full story, log in.
Become a Ragan Insider member to read this article and all other archived content.
Sign up today

Already a member? Log in here.
Learn more about Ragan Insider.