Sarah Palin rips Washington Post for falsely reporting she signed with Al Jazeera

Citing a satirical news site, the Post on Tuesday issued a correction after reporting that Palin was joining Al Jazeera America.

Ragan Insider Premium Content
Ragan Insider Content

Sarah Palin got a belated birthday wish—an excuse to rip the “lamestream media.”

On Tuesday, The Washington Post published a blog post by journalist Suzi Parker who reported that Palin had signed with the Al Jazeera network. The blog post cited The Daily Currant as its source. Great story—except the article was satirical.

The Post issued a correction, but Palin, an outspoken critic of what she calls the “lamestream media,” feasted on the erroneous report, firing off a series of tweets:

Hey @washingtonpost, I’m having coffee with Elvis this week. He works at the Mocha Moose in Wasilla. #suziparkerscoops #idiotmedia

— Sarah Palin (@SarahPalinUSA) February 12, 2013

To read the full story, log in.
Become a Ragan Insider member to read this article and all other archived content.
Sign up today

Already a member? Log in here.
Learn more about Ragan Insider.